Yeah Exam dah habis !

Assalamualaikum and hi,


Happy sangat sebab dah habis EXAM,tapi tak boleh nak happy sangat sebab SPM tak lepas lagi.Last paper tadi akaun.Alhamdulillah boleh tahan senang jugak lah soalan dia.Hope dapat result yang bagus.Hari ni dapat dua paper,first ekonomi asas,alhamdulillah dapat 82,second dapat paper addmath,kay teruk sebab dapat 58.Tapi dah usaha,so kena terima lah apa yang kita dapat.Kena usaha lebih lagi.Kalau boleh SPM nanti nak jugak merasa dapat straight A's.Harap harap lah boleh dapat,nanti boleh bangga kan parents aku.Kay berangan kejap.Btw,esok dah cuti sekolah.Whoaaa,best nya,bukan apa,sebab tahun ni,tahun terakhir aku nak merasa cuti sekolah,tahun depan dah tak dapat dah,time sekolah best sebab banyak cuti sekolah.Haha,and kepada budak budak yang bersekolah,HAPPY HOLIDAY'S DAY.Korang mesti suka kan??Mesti dah plan nak pergi mana mana kan?Yang aku pulak esok kena datang sekolah sebab ada program.Yeah seronok tau =__= .Takpe lah demi teacher and demi aku punya EXAM.Okay lah sampai di sini sahaja aku nak story mory,hihi,hope korang enjoy with korang punya holiday :')

No comments:

Post a Comment