Tuition Math (010312)

Assalamualaikum :)

Dah lama rasanya tak update blog ni,kesian dia dah berhabuk.fuhh fuhh.
Sebenarnya nak story mory pasal tuition math hari ni,kay dalam banyak banyak hari yg aku tuition,aku paling suka hari khamis and ahad,sebab subjek math and akaun.Tapi aku nak cerita pasal tuition math hari ni.Sepanjang aku tuition kat tempat tuition aku tu,aku jarang ar bercakap dengan budak budak sekolah lain selain dari sekolah aku.Cuma hari ni cikgu suruh budak sekolah 18 tolong bagi tunjuk ajar lah kat budak budak sekolah lain yang belum exam,so diorang pun baik giler tolong ajar kan kitaorang.Ada sorang budak ni nama dia Fitri,dia yang ajar aku buat math tadi,aku dah lah tengah ngantuk sebab penat kawad,then aku cakap kat dia yang aku malas nak buat,last last dia buat sampai siap graf tu,weyh kawan,terima kasih,nanti aku belanja kau choki choki okay.Lepas je graf dah siap tu,aku sambung lah buat subtopic yang lain,yang mana aku tak faham tu dia ajarkan.Sambil kitaorang ramai ramai bincang tu.boleh pulak si Ajrul,Ajiem dengan Fitri ni(Diorang memang BFF lah)bersembang pasal video yang diorang buat,aku blurr giler kenapa yg lain gelak tapi aku tak gelak sebab aku tak faham sebenarnya apa yang diorang tengah cerita,lepas tu aku tanya Fitri,video apa yang korang buat,then dia cakap video 3 suara.Tapi bukan lagu beribu sesalan.Lagu saat terakhir,video diorang not bad lah,suara diorang memang merdu.Lepas tu diorang cerita pasal satu lagi video diorang,lagu janji,okay video tu sumpah lawak giler.Baru aku tahu kenapa diorang gelak.Then kitaorang gelak ramai ramai.Memang budak form 5 lah paling bising.#CehhKononSenior lah.Hahha.Okay lah sampai di sini sahaja aku dapat share :') Assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment