Computer Test

Assalamualaikum and Hi :')


Nampak tak title dekat atas tu?Hihi,actually 22/03/2012 aku pergi amik ujian komputer untuk dapatkan lesen motor *yang dah ada lesen boleh duduk diam diam okay* . Lepas je aku balik sekolah,kelam kabut mandi,solat and siap siap nak pergi Sri Muda,tapi nasib baik ada abang yg dekat kedai lesen tu hantarkan,sumpah cuak gila kowt nak amik computer test,sebab nya jiran aku tak ikut sekali amik computer test,sebab ada hal,so terpaksa aku pergi sorang sorang.Lebih kurang pukul 3 macam tu,abang tu hantar aku,tapi before hantar aku dekat Sri Muda tu,dia ada ambil lagi sorang kawan ni,tapi dia dah lepas computer test,dia buat QTI pulak,lepas tu aku sampai dekat tempat yg nak ambil ujian komputer tu lebih kurang 3.20 macam tu lah,aku pun naik dekat pejabat,aku nampak banyak gila kerusi kat situ,tapi takde orang pun,tengok tengok ada dua orang pekerja ni,sorang India,sorang lagi Cina,Ya Allah sumpah diorang ni kerek gila lah *Sorry mengumpat* dah lah datang datang tu dia tanya "nak apa?"aku pun cakap lah "nak amik computer test" then dia cakap "tengok nama ada ke tak"? *dia tak senyum langsung okay* Lepas dh check nama dia suruh pergi dekat cina sebelah dia tu,lagi kerek tahap gaban,mintak ic macam marah marah pun ada,lepas tu jeling sana jeling sini *cucuk mata tu karang baru tahu* lepas dah mintak ic dia tanya ni kali pertama or dah banyak kali,so cakap lah kali pertama,then dia cakap "bak RM 10" *weyh mintak elok elok lah lain kali* lepas je dah selesai semua tu,dia suruh masuk dekat dalam tempat yg banyak komputer tu *aku meja no 4* lepas tu aku blurr gila nak buat apa,then aku baca arahan elok elok,lepas tu time isi ic tu,boleh pulak aku salah tulis ic,nasib baik aku check balik ic aku *time tu cuak sebenarnya* lepas dah sudah baca arahan semua ada ujian buta warna *tak boleh salah satu pun okay* alhamdulillah aku pass semua ujian buta warna.Lepas tu ujian buta warna,ada ujian huruf pulak,alhamdulillah lepas jugak.*Sekarang tiba masa aku nak lebih cuak lagi* 50 soalan KPP,aku baca soalan betul betul and jawab sampai aku tak sedar aku dah soalan ke 50,aku buat tu 13 minit lebih,sebenarnya aku nak check balik,lepas tu aku pun bijak sangat pergi tekan "tamat ujian" dan seterusnya.Lepas tu keluar result,aku tak nampak sebenarnya result aku berapa,tapi yang aku nampak markah lulus 42/50,then aku keluar mintak slip keputusan aku,then aku check balik aku punya markah berapa,lepas check,aku lari keluar sebab aku dapat 45/50,aku terus call ibu aku,kakak yg kerja dekat tempat lesen tu,lepas tu ayah aku and last sekali abang yang hantar aku tadi,happy gila sebab kalau gagal kena repeat balik membazir weyh,kena tambah lagi rm 40 memang tak lah.Lepas tu yang spoil mood aku sebab abang tu datang lambat,dekat sejam aku tunggu,nasib baik ada wifi kat situ,so aku pun online lah sementara tunggu abang tu datang kan.Tapi serius aku cakap,aku takut pergi Sri Muda tu sorang sorang sebab nya,orang kat situ kebanyakan nya India dan Indonesia,diorang pandang je,memang aku dah tak sedap hati dah,tapi aku takde lah pandang diorang sangat sebab aku takut.Pukul 4.30 macam tu kowt baru abang tu datang.Lepas tu dia hantar aku sampai rumah.

No comments:

Post a Comment