Jamuan Kelas 4 Persona :)

Assalamualaikum and Hi :')





Hari ni nak cerita pasal jamuan kelas saya, walaupun dah beberapa hari berlalu, tapi disebabkan saya baru buat blog, saya pown baru lah nak cerita, kita orang buat jamuan kelas hari Isnin bulan lepas(24/10/11). Jamuan kelas??err, ada sesetengah orang cakap macam awal sangat..Kay,saya tahu bunyi dia memang macam awal sangat kan, sebenarnya guru kelas yang nak buat awal. Tahun nie kita orang buat kat Taman Tasik Shah Alam. Err, *takpayahnakbuatmukapeliksangatlahkan*. Act,tengok classmate korang jugak lah. Kalau classmate korang blurr blurr,kay takpayah. Baik korang gi McD atau KFC then upah lah badut untuk buat lawak, tapi memandangkan classmate saya gila gila, memang gempak lah. hehehe.



*nie lah budak kelas saya yang gila gila*

Sampai je kat Taman Tasik, kita orang pown terus gerak gi pondok yang dekat dengan galeri Shah Alam, kalau tak tahu galeri Shah Alam kat mana,diam je eh. Sampai sampai je kat pondok,perghh .memang bersepah lah. tak pasal pasal kena gotong royong sekejap. After dah gotong royong,Faidah ngan Farah pun start tugas diorang. Masak steamboat. Then,ada lah jugak makanan yang lain.


*masak sedap sedap tau*

Dia orang sibuk memasak,kita orang yang lain gi merayau lah, habis nak tolong,diorang cakap,tunggu lagi satu periuk datang,baru korang tolong. Kfine. Dah tu kita orang pun gi lah merayau rayau. *takjauhmanapun* .





Lepas dah penat berjalan,kita orang pown patah lah balik kat pondok. Tapi,guru kelas kita orang tak sampai lagi. Yang sampainya,kawan cikgu kita orang,dia pun ada buat jamuan kelas untuk anak murid dia. Then,dia singgah lah kat pondok kita orang,,*sajaushausha*. Tak lama lepas tu,guru kelas kita orang pun sampai .



*guru kelas saya yang cantik*

After dah siap steamboat tu,kita orang pun makan lah. Maklumlah dah lapar kan. Tak kan nak diam je kowt.






Haa, after dah siap makan semua, kita orang pun layan anak cikgu. Comel, nama dia Hadis.




Kay, lepas je dah jaga anak cikgu and makan, tiba lah acara seterusnya. Yeah ! Penyampaian hadiah :) .



Haaa, semua orang pun kelam kabut lah pilih nombor. YEAH ! saya dapat nombor 9. dalam tu ada buku lawak kampus yang selama nie aku cari cari. Hadiah yang panjang sekali tuh,ketua kelas kita orang yang punya. Ramai gila nak kan hadiah tu. nampak macam menarik kan??Tapi,hadiah ni Azreena yang dapat. Dia pown buka lah. Nak tahu tak ketua kelas kita orang bagi apa???Jeng Jeng Jeng, ketua kelas kita orang bagi berus jamban. Kay, betul betul kejam. hahaha.


Kejam giler doh kau Lalink

Lepas je dah ambil hadiah semua, cikgu pulak yang bagi hadiah. Ni untuk budak kelas yang bayar penuh duit kelas. Setahu saya, semua yang pergi tu semua bayar penuh duit kelas. 





Lepas je sesi penyampaian hadiah,kita orang pown bergambar .. :)





 Sampai sini jelah yang saya nak share dengan korang.. :)

No comments:

Post a Comment