Family Day PKNS 2012

Assalamualaikum and Hi :')

Hari Sabtu (24/11) ada family day dekat Kompleks Sukan Kelana Jaya. Anjuran PKNS. Pagi tu gerak pukul 7 lebih sebab hujan lebat, rasa tak semangat je nak pergi family day. Lepas tu singgah office along kejap sebab nak ambil kupon dia yang tertinggal kat office -,- Lepas dah ambil kupon, terus gerak pergi Kompleks Sukan Kelana Jaya. Dah sampai kat sana tunggu family adik ayah sebab ada kupon lebih, so ajak lah diorang sekali. Sampai sana pukul 8 lebih kowt. Still hujan lagi masa tu, but redah je lah sebab ada payung. TAK LECAKKKKK tau padang. Haha, basah kasut. Serius masa tu tak ramai orang. Then, duduk je lah bawak khemah. Pukul 9 lebih macam tu hujan dah reda, baru mula majlis perasmian hari keluarga. Sementara tunggu orang terhormat habis berucap, aku ajak adik jalan jalan dekat khemah khemah yang ada macam macam aktiviti, first pergi dekat khemah yang ada macam macam haiwan, serius banyak kowt arnab dekat situ, haisyh comel nya, tengah seronok tengok tu, aku pandang lah tepi, YA ALLAH ! Macam mana aku boleh tak sedar ada orang pegang ular kat sebelah aku, nasib tak menjerit je, kalau menjerit, aku rasa, lagi lah orang tu letak ular dekat leher aku. MEMANG NAK agaknya -,- Then, aku tangkap je lah gambar ular kat dalam bekas tu. GELI gila. Then, masa tengah tengok tu, ada lah 3 orang budak yang acah acah HOT datang dekat tempat yang banyak haiwan tu. Dia gedik gedik nak pegang ular, then, orang yang pegang ular tu bagi lah kat budak tu, boleh pulak dia jerit jerit and berlari, SENGAL -,- kalau takut tu, buat je lah cara takut ! Hahhh, lepastu adik aku pulak nak pegang ular, then orang tu letak lah dekat leher dia, dia boleh rilex je dan aku yang beria ria ketakutan -,- and lepas adik aku pegang ular, ada lagi sorang budak kecil nak pegang juga ular tu, and yang paling aku seram bila dia cium ular tu. Gila lah dia berani, tak macam aku -,- Lepastu, aku patah balik pergi dekat khemah tempat duduk. Adik aku dengan saudara pergi main mainan apa benda tah, sampai borong hadiah bukan main banyak lagi, tak lama lepas tu, ada Angah dengan Syuib Raja Lawak. Memang seronok gila lah bila diorang jadi pengacara, itu kalau Jozan, tak tahu lah. Memang gempak habis dibuatnya. Macam macam aktiviti sukan lah ada, tapi aktiviti untuk orang yang umur 18 ke atas, selalu ada aktiviti untuk 17 tahun ke bawah, tapi sebab hujan, so tak dapat nak buat. Then, pukul 11 lebih macam tu dapat KFC sebab untuk lunch, makan KFC. Then, lucky draw. Habis lucky draw, terus balik. Balik tu memang dah penat gila, terus tidur.

No comments:

Post a Comment