Mid-Year Exam :'(

Assalamualaikum dan hi :)


Alhamdulillah setelah 3 minggu perah otak menghafal dan mencari idea untuk berperang dengan exam,akhirnya selesai jugak hari ini.Lega sangat lepas dah habis exam,actually tak boleh nak happy and lega sangat sebab Esy Pi Em(SPM) tak lepas lagi :'( .Bila cakap pasal SPM ni,haih seram pulakk.Lagi berapa bulan je,after mid-term holiday,bulan 8 atau 9 dah trial exam.Huh *lap peluh* risau tahu tak.Eleyh aku ni risau je lebih,bukan nak usaha ! Biasa lah manusia ni kuat mengeluh,tapi taknak berusaha ! So aku dah plan elok elok dah untuk mid-term holiday ni,memandangkan cuti 2 minggu,so aku decide minggu pertama cuti tu,aku nak duduk rumah study ! Lagi pun ada kelas tambahan.Huhu.Aku harap aku betul betul study,trial SPM is around the corner ! Remember that AFIQAH ! I hope i can get the best result in my Trial SPM and real SPM exam :')

No comments:

Post a Comment